Avatar billede jerk Nybegynder
10. september 2001 - 01:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

USB + win2000 problemer

Efter jeg har skiftet win98 ud med win2000prof kan jeg ikke få kontakt med min Agfa USB-scanner. Det er som om der slet ikke er USB-porte på min maskine.
  Jeg har lidt på fornemmelsen, at det kan have noget med mit bundkort at gøre. Det er et godt gammelt Aopen AX59Pro med VIA mvp3 chipset.

Er der nogen der har et løsningsforslag?

Avatar billede hbs Nybegynder
10. september 2001 - 01:49 #1
hej
prøv at hente de nyeste drivere til dit bundkort, det er nok via driverene det er galt med...
her er linket til dem http://www.aopen.com/tech/download/mbdrv/via.htm
Avatar billede jerk Nybegynder
10. september 2001 - 02:03 #2
Der ser ikke umiddelbart ud til at virke....
Avatar billede hbs Nybegynder
10. september 2001 - 02:12 #3
ok, her er linket direkte til via chips sidem der er lige kommet en ny drivere som er nyere  end den på den anden side..
http://www.viaarena.com/?PageID=2