Avatar billede qub Nybegynder
09. september 2001 - 14:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

cd-brænding af ISO-filer

Hvilket program er godt til at brænde standard ISO-filer med? Det skal kunne køre på en win2k.
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
09. september 2001 - 14:42 #1
Easy CD Creater 5 kan klare sagen...

::sunlock.dk::
Avatar billede coderdk Praktikant
09. september 2001 - 16:11 #2
Nero Burning ROM (http://www.nero.com/) - I stedet for *.nrg skal man bare vælge *.* og vælge sin .iso fil
Avatar billede jammerlab Nybegynder
09. september 2001 - 16:38 #3
coderdk> virker det så? 100%?
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
09. september 2001 - 16:39 #4
Nero virker fint nok til det... det er begge 2 gode prg. til brænding af ISO-filer :)

::sunlock.dk::
Avatar billede jammerlab Nybegynder
09. september 2001 - 17:39 #5
hehe så fik jeg oså lige svar på det :D *host* hvad så kan man bræde en *.BIN fil ned ... *GG* ISO kan godt være *BIN ik? hehehe luske luske
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. september 2001 - 17:41 #6
www.fireburner.com - fixt lille stykke software :)
Avatar billede qub Nybegynder
09. september 2001 - 18:04 #7
Easy CD creator understøtter ikke min brænder. Jeg har ikke rigtigt forstået hvorfor det er brænder softwaret som skal understøtte brænderen og ikke windows selv. I Linux skal brænderen bare være fundet af kernen, så er det muligt at brænde med hvilket som helst brænder-program.

Nero kender min brænder, men forstår ikke ISO-filer. Den spørger om forskellige parametre den kan brænde med, men resultatet er altid (for mig) en ubrugelig cd.

Jeg har også forsøgt CDRwin, men Win2k mangler  ASPI understøttelse (hvad det så end er?!).
Avatar billede qub Nybegynder
09. september 2001 - 20:31 #8
ok...jeg fik installeret noget aspi, som virkede.
og afprøvede det der Fireburner program. Det er faktisk meget godt.