Avatar billede cvb Nybegynder
09. september 2001 - 13:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til useronlietid!

Hej!
Jeg  har en tiny chat vi gerne vil have useronlinetid på! en der kan hjælpe mig med det?
jeg har dettet link: http://www.delfs.dk/articles/time_between/ men det skal gøre lige som \"delfs\" skrive nede i bunde af siden:

Nu er dette script jo forholdsvis statisk, da $startdato jo er fast-defineret, men du kan sagtens bruge tidspunkter fra din database, eller lign.!
Jeg har selv brugt det til et system, hvor jeg i brugerens session registrerede tidspunktet han/hun loggede ind, og så fandt differencen mellem registrerede og pågældende tidspunkt, da vedkommende loggede ud! Dette tal gemte jeg så i databasen for så at fortsætte online-tiden, når brugeren loggede på igen! <- og det er det jeg godt vil ha det til :)

Mange tak på forhånd!
/Frederik!
Avatar billede cvb Nybegynder
09. september 2001 - 13:41 #1
Jeg trækker lige spg´et tilbage
Avatar billede cvb Nybegynder
09. september 2001 - 22:42 #2
hvis i kan hjælpe så kan i skrive her:
http://www.eksperten.dk/spm/107487
da jeg sys det passe mer til der :)
Avatar billede cvb Nybegynder
09. september 2001 - 22:43 #3
+ det er om 260 points :)