Avatar billede letmaelk Nybegynder
29. januar 2000 - 10:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Email på mobiltelefonen..

Jeg har hørt at man på sin mobil kan se når man får en mail. Er der nogle der hved hvordan. Jeg har taletid hos Mobilix hvis det kan hjælpe.
Avatar billede driis Nybegynder
29. januar 2000 - 11:53 #1
Hvilket Internet-abonnement har du? Ikke alle udbydere tilbyder at sende besked til mobilen, når man får en ny mail, men nogle gør, bl.a. Mobilix.

Hvis du har Mobilix Internet-abonnement, går du ind på www.Wanadoo.dk og logger ind (brug samme brugernavn og adgangskode som når du kalder op til nettet). Under Indstillinger kan du så vælge "Videresend email" eller "Mobil Besked", og der vælge, at der skal sendes SMS til telefonen, når du modtager nye mails.

Hvis du har en anden udbyder, så er det en anden fremgangsmåde - prøv at skrive din udbyder/emailadresse her.
Avatar billede engberg Juniormester
29. januar 2000 - 14:02 #2
Hvad med at oprette en account hos netscape - der kan du få den til at forwarde beskeder - bla. til sms!!!
Avatar billede letmaelk Nybegynder
29. januar 2000 - 14:08 #3
Mit internet abonnement er Stofanet. min email adresse er letmaelk@mail1.stofanet.dk
Avatar billede letmaelk Nybegynder
29. januar 2000 - 14:10 #4
Jeg vil ikke bruge Netscape, jeg synes det er noget skod. Jeg kan meget bedre lide IE.
Avatar billede noc_tox Nybegynder
30. januar 2000 - 00:24 #5
Og iøvrigt er agurker gode på denne årstid!

[Sådan ville letmaelk svare på spørgsmålet - vi er sq da ligeglade hvad hans e-mail er, og om han kan lide netscape eller ej - det er ikke relevant i forbindelse med dette...]

Lige et surt opstød på en sen nattetime :)
Avatar billede letmaelk Nybegynder
30. januar 2000 - 00:34 #6
Og det kommer fra dig noc_tox
Avatar billede krusell Nybegynder
30. januar 2000 - 04:45 #7
Du skal/kan oprette en email konto hos en email udbyder der understøtter at du kan modtage besked til mobilen, bigfoot gør bla. andre.
Avatar billede letmaelk Nybegynder
30. januar 2000 - 11:46 #8
Krusell prøv lige at skrive igen så jeg kan acceptere...
Avatar billede krusell Nybegynder
30. januar 2000 - 17:12 #9
Du skal/kan oprette en email konto hos en email udbyder der understøtter at du kan modtage besked til mobilen, bigfoot gør bla. andre.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2000 - 00:25 #10
Dahmm
jeg kommer ALTID for sent...
nå men flere spm.?
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2000 - 18:20 #11
den udbyder der hoster din e-mail skal understøtte/tilbyde det.

Telebesked vil snart tilbyde det til alle sine medlemmer, så der kan du evt. også holde øje :o)