Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. september 2001 - 14:02 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Noget der er hurtigere end VNC.

Findes der ikke et program som VNC hvor man får skærm billedet på den anden maskine, bare meget hurtigere.
Selvom jeg sidder på LAN 100 med VNC så går det jo stadigt langsomt.

Har prøvet at ændre alle indstillingerne frem og tilbage både på server delen og klienten, men det går stadigt langsomt.

Findes der ikke et super godt prg. til dette ?

Det behøver ikke være gratis, bare det er hammer godt og hurtigt.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. september 2001 - 14:03 #1
Og VNC er også ufatteligt resource krævende på server delen :(
Avatar billede dar Nybegynder
08. september 2001 - 14:06 #2
Jeg har samme problem..
Jeg ved ikke om PC-Anywhere er voldelig hurtigt men gratis er det ikke :)
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 14:07 #3
Nå det syntes jeg nu ikke, hvis man ser i forhold til TSweb, der kommer der rigtig gang i cpu\'en, men hvis blot ram kapasiteten er i orden på serveren, så er der ingen problemer.
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 14:08 #4
Kører man windows 2000 server så bruger man tsweb.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. september 2001 - 14:08 #5
PC-Anywhere heller ikke godt, har prøvet en trial af det.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. september 2001 - 14:09 #6
-->kharder
TSweb ?? gør mig klogere :-)
Avatar billede sjoller Nybegynder
08. september 2001 - 14:46 #7
Terminal Server...

Søg på microsoft.com efter TSWEB

Du skal være OBS på den kører gennem port 3389 og ikke 5800 msom VNC.

Jeg har feks. ikke kunne få det gennem min router som jeg har med TDC

/ Sjoller
Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. september 2001 - 15:07 #8
ahhhh ja Terminal server.

Inden jeg installere det, er det ikke et command line interface man får ?? så skal man jo vide en hel del om hvor det er man vil hen.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
08. september 2001 - 15:08 #9
Det fede ved VNC er jo at man kan kalde sin server eller pc gennem en Browser det kan eks. PC-Anywhere ikke.
VNC er langsom til skærm redraw men med en smule tolmodighed kan den klarer næsten alt. Dog skal man nok ikke begynde at spille spil gennem den, så taber man 100%
Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. september 2001 - 16:15 #10
Ja Ok, har lige kørt Terminal Service.
Det kører da rigtigt godt :-)) meget bedre en VNC og PC-Anywhere og så er det jo fedt at der er rigtig kryptering på hvis nu jeg beslutter mig for at åbne for connections i min router :)

Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. september 2001 - 16:20 #11
Hold da kæft, i full screen og hele svineriet så er det næsten ligesom at have en skærm sat direkte til :-))

Det må jeg sige, det kører da utroligt godt :)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. september 2001 - 16:41 #12
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 17:53 #13
Pakken til terminalweb ligger på vores ftp server
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 17:54 #14
Avatar billede p200 Nybegynder
09. september 2001 - 19:04 #15
Der findes noget som er super-hurtigt *UDEN* alt det \"lalle-dalle-halløjsa\" som findes hos f.eks. PCanywhere osv.

Prøv ProxyRemote fra Funk!

http://www.funk.com/proxy_p.htm

God fornøjelse!
Avatar billede bojohansen Nybegynder
09. september 2001 - 19:21 #16
Tak for linket p200, men jeg har vist fundet det jeg skulle i Terminal Service, og så er det allerede betalt :-)
+ det kan kører op til 128 bit kryptering!! meget godt.
Avatar billede dar Nybegynder
10. september 2001 - 18:29 #17
Kan i ikke prøve at finde noget der virker under NT 4?