Avatar billede subcenx Nybegynder
08. september 2001 - 00:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cd Cover til Absolute Music 27

Hej jeg søger cd coveret til absolute music 27
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 00:31 #1
Jeg kan sende det til dig for 139 kr.. + porto ;)
Avatar billede Beach Mester
08. september 2001 - 00:36 #2
Havde det samme i tankerne:-)
>>subcenx
Hvis du vil lave piratkopier af musik så er det din sag, men lad venligst være med at blande eksperten.dk ind i det!
Luk spørgsmålet ved at acceptere dit eget svar når du har lavet et!

>> hello el_barto igen igen... Kan du så se at komme i seng:-)
//B
Avatar billede Beach Mester
08. september 2001 - 00:42 #3
For at slå det fast med 7\" søm:
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.

Det er Ekspertens frie rettighed til enhver tid at udelukke, herunder slette, eventuelle brugere, som ikke efterlever disse regler.

Ved tvivlspørgsmål, eller forslag til tilføjelser til disse regler, bedes du henvende dig via info@eksperten.dk.

Vi håber alle brugere, vil bruge Eksperten i den ånd, som den er tænkt

...

Ikke for at lege politi, men dem der ud over subcenx svarer på spørgsmålet ryger direkte i spanden hvis i forstår hvad jeg mener!

//Beach
Avatar billede subcenx Nybegynder
08. september 2001 - 00:43 #4
ok
Avatar billede subcenx Nybegynder
08. september 2001 - 00:44 #5
Det er altså ikke ulovig med covere
Avatar billede Beach Mester
08. september 2001 - 00:46 #6
Det er heller ikke ulovligt at tænke på at røve en bank, men det er ulovligt at indhente information om hvordan man gør det!

//B
Avatar billede kapla Nybegynder
08. september 2001 - 17:52 #7