Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. september 2001 - 22:42 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

Max payne (meget nem spørgsmål)

Hvordan får man manden til at vende sig 180 grader...jeg kan kun gå frem, til siden, og baglæns. og det er skideirriterende at han ikke vil vende sig
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
07. september 2001 - 22:43 #1
brug musen? :)
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 22:43 #2
Tror du ikke du skal ind i controls? *G*
Avatar billede vicesux Nybegynder
07. september 2001 - 22:49 #3
Kan man egentlig spille max payne imod andre via nettet?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. september 2001 - 22:50 #4
alaza.....jo...................................................!!!!??????

men hvad skal jeg rette
Avatar billede omen Nybegynder
07. september 2001 - 22:59 #5
vicesux: nada multiplayer :(
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 23:10 #6
Hm... du mener en tast så hans vender dig om bare sådan *knips*?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. september 2001 - 23:14 #7
alaza......jeps
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 23:17 #8
okay - det ved jeg så ikke lige hvordan man gør
Avatar billede omen Nybegynder
07. september 2001 - 23:19 #9
Kan man ikke i Max Payne... måske med et script/mod ?
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 23:20 #10
Nej, det ville muligvis stå som en cheat... jeg har kun selv spillet Max Payne et 1 time eller 2, fordi min hakker for meget, men min nye maskine som kommer mandag - så skal der spilles.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. september 2001 - 23:34 #11
Alaza....tror nok jeg misforstod dit spørgsmål. Det skal ikke ske *knips* hvis bare jeg kan få ham til at vende sig stille og roligt om, så vil jeg blive glad
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 23:35 #12
k, men jeg ved det desværre stadig ikke
Avatar billede xzxzx Nybegynder
07. september 2001 - 23:39 #13
Spiller alle bare MaxPayne ? - efter hånden tit man ser et spm. om Max Payne. Måske en kategori:

\"Hottespil\" :)
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 23:40 #14
Heh
Avatar billede vandhunden Nybegynder
08. september 2001 - 08:32 #15
xzxzx > Alle burde spille det. Det er for sejt!

eric-pedersen > Hvor langt er du kommet?
Avatar billede foldager Novice
08. september 2001 - 08:37 #16
Du kan vende ham, sådan knips, ved at gå i slowmo (Bullet Dogde Combo) og dreje hurtigt rundt med musen. Hvis du f.eks.
opdager at der kommer nogen bagfra, kan du med dette trick snurre rundt, kaste dig bagover og skyde svinet med din pumpgun mellem dine ben, mens du skrider hen over gulvet.

Hvis du tænker på sådan en DOOM-key til at vende 180 grader, så findes den ikke. Det ville da også være lidt tyndt i sådan et sejt spil......eller hva?
Avatar billede foldager Novice
08. september 2001 - 08:38 #17
Til de stakler der ikke kender dette spil er her et par shots http://www.geocities.com/foldadk/maxp/
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
11. september 2001 - 09:48 #18
tak for point :)
dét spil er for sejt :) jeg gennemførte det på 3 aftener *G*
Avatar billede foldager Novice
11. september 2001 - 13:56 #19
Ja tak for P.
Jeg brugte nok 4 aftener, men så dyrkede jeg også de fede detaljer en ekstra gang...
Det er lidt kort, men det gør ikke noget når det er så gennemført synes jeg.
Mere af det!
Og så er der gode muligheder for at lave Mods til det.....
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
11. september 2001 - 14:01 #20
jeg håber virkelig der kommer en efterfølger :)
Avatar billede foldager Novice
11. september 2001 - 14:23 #21
Det gør der stensikkert.