Avatar billede addce Nybegynder
07. september 2001 - 20:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

genvejs tast

der er en popup vindu hvid man højreklikker spørger den om jeg vil putte den i foretrunke men hvor dan kan jeg komme til at se dens kilde
Avatar billede bobske Nybegynder
07. september 2001 - 20:33 #1
Lol et spørgsmål, detaljer tak ! og et sprogkursus.
Avatar billede jhol00 Nybegynder
07. september 2001 - 20:38 #2
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener, men det lyder mest som en pornosite, så sig endelig nej!
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. september 2001 - 20:40 #3
ved at vælge ja til at lægge den i foretrukne.
Og så åbne den derfra. sp kommer den med alle de nyttige værktøjsbjælker og menuen hvor du kan vælge \'vis kilde\'.

mvh JakobA
Avatar billede vistodk Nybegynder
07. september 2001 - 21:41 #4
Hvis du siger \"make avalible offline\" og trykker \"customice\" kan du se den url du vil tilføje
Avatar billede olebole Juniormester
07. september 2001 - 22:17 #5
<ole>
Højreklik - vælg \'Egenskaber\' eller \'Properties\' - aflæs URL\'en og skriv den i IE\'s adresselinie - tryk enter. Så er du i samme situation, som jakoba kom til på en meget enklere måde  =oD

I stedet for at skrive den i adresselinien, kan du lave et link i et HTML-dokument med adressen. Derefter skal du højreklikke på linket og vælge \'Gem\'...så har du filen liggende på dit skrivebord.
/mvh
</bole>
Avatar billede coderdk Praktikant
08. september 2001 - 02:53 #6
Bliv ved med at holde højre musetast inde, tryk ESC når favorites vinduet dukker op og slip nu højre musetast - tada - vis kilde og alle de andre ;)
Avatar billede ricky1 Nybegynder
08. september 2001 - 13:47 #7
har du I.E. 6
Avatar billede ricky1 Nybegynder
08. september 2001 - 13:48 #8
ups jeg misforstod
Avatar billede addce Nybegynder
10. september 2001 - 14:20 #9
lukket