Avatar billede jeverne Nybegynder
07. september 2001 - 16:53 Der er 5 kommentarer

Blinke SMS !

Hej !

Jeg har set nogen havde sådan nogen sms\'er der blinker. Det er på Nokia telefoner jeg har set det.
Mit spørgsmål er hvordan jeg selv kan lave dem ?
Er det noget jeg kan lave på min telefon eller er det noget jeg kan lave på nettet ?

Hilsen
jeveren
Avatar billede traded Nybegynder
07. september 2001 - 16:58 #1
Du skal bruge et kabel til din telefon, og så et software program som du kan downloade gratis
Avatar billede traded Nybegynder
07. september 2001 - 16:59 #2
på nettet. øjeblik, finder det lige
Avatar billede traded Nybegynder
07. september 2001 - 17:08 #3
Du kan downloade programmet på http://www.hut.fi/~ptuomine/nokia/software/flashmsg.zip men du skal først have et kabel
Avatar billede www.michael Nybegynder
07. september 2001 - 17:21 #4
Jeg har set sådan noget der på http://julebetty.subnet.dk

/Michael
Avatar billede www.michael Nybegynder
07. september 2001 - 17:22 #5
Nåh nej! Klik her: http://julebetty.subnet.dk/513829.htm

Eller læs hvad der står på siden her:

Et datakabel koster 800,00 kr. + progarmmet til at lave blinkende sms beskeder, men her får du det hele forærende.

Jeg er i øjeblikket ved at finde ud af hvordan jeg skal på denne tjeneste op at køre.
Jeg er i fuld sving med at undersøge hvordan jeg får det til at virke, ved du hvordan så kontakt julebetty@ofir.dk

August 2001 : Jeg er stadig ved at komme nærmere - men det er virkelig ikke det letteste i verdenen, selvom jeg leder og leder flere timer hver dag, og desuden har kontakter i udlandet.
Hæng på.... Snart lykkes det !!!!! We do hope :-)

--------------------------------------------------------------------------------

Disse telefoner kan modtage blinkende sms / flash sms fra denne side :
Motorola P7389 Siemens C35i Siemens S35i Siemens S25 Nokia 6150 Nokia 3210 Nokia 7110 Nokia 8850 Nokia 8210

--------------------------------------------------------------------------------