Avatar billede peterbh Nybegynder
07. september 2001 - 15:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PCAnywhere 10.0, fildeling via ISDN dial-UP

Hejsa

Jeg forsøger mig med fildeling v.h.a. PCAnywhere. Planen er at der skal ringes op fra en p´c til en anden, og den vej i gennem udveksles filer.

Det dur bare ikke, Host-pc´en \"løfter røret\" når opkaldet kommer, og remoten åbner et vindue kun med sort skærm, og så sker der ikke mere.

Specifikationer:

Remote PC
600 Mhz Athlon, 512 mb ram, Eicon Diva ISDN modem

Host PC
75 Mhz Pentium, 32 mb ram, Lasat WebSet Go ISDN Modem.

Er der nogen der har \"det gyldne råd\" eller forslag til altenativ software.
Avatar billede canzer Nybegynder
07. september 2001 - 15:43 #1
Det kunne være at det er fordi du ikke har skrevet et user og password for den der ringer op! jeg bruger det selv, dog kun over et lokal netværk men det er jo i teroien det samme!

/Canzer
Avatar billede peterbh Nybegynder
07. september 2001 - 16:58 #2
Hejsa. Nej det er ikke user og password, det har jeg med.
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
08. september 2001 - 09:24 #3
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
08. september 2001 - 09:27 #4
Søg på black screen
Avatar billede peterbh Nybegynder
08. september 2001 - 12:45 #5
Den prøver jeg, og lukker spørgsmålet
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
08. september 2001 - 13:09 #6
Okay, jeg håber du fandt hvad du søgte, takker for Point :-)