Avatar billede emborg Nybegynder
22. maj 1999 - 10:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kategori på mails

Jeg syntes at det ville være en rigtig god idé hvis kategorien kunne tilføjes som en del af ’Emne’ beskrivelsen, på de mails vi modtager fra eksperten. Fx ’Info fra Esperten.dk – ASP’ på den måde kan vi nemmere ordne og sorterer i vores mail-box.
Avatar billede emborg Nybegynder
22. maj 1999 - 10:48 #1
Esperten.dk er er for pokker selvfølgelig Eksperten.dk (-:
Avatar billede admin Novice
22. maj 1999 - 11:04 #2
Den er jeg med på, men er det så lige så nemt i alle Mail programmer at oprette en mappe hvor mails fra Eksperten lander ?
Avatar billede emborg Nybegynder
22. maj 1999 - 13:50 #3
Du har selvfølgelig ret, at ikke alle mail programmer har ’indbakke – assistent’ funktionen som i Microsoft Outlook, men for dem der kan lave automatisk sortering vil det være en ’super’ hjælp.
Personligt vil jeg oprette mapper og sorterings regler, svarende til de kategorier jeg er tilmeldt. Derved får jeg lettere et overblik over hvilke kategorier som er blevet opdateret, når jeg henter post. (-:
Avatar billede janner Nybegynder
26. maj 1999 - 11:46 #4
Jeg kunne godt tænke mig at subject linien som nu er "Information fra Eksperten" blev ændret til eks: 'Spørgsmålet: "Udskift , med ."
er blevet oprettet i kategorien: "ASP"'
Det giver et meget bedre overblik - specielt når man forwarder alle sine mails til SMS!
Kan det lade sig gøre?
Avatar billede admin Novice
26. maj 1999 - 11:56 #5
Alt kan lade sig gøre :) Men det har ikke første prioritet.