Avatar billede thyrring Nybegynder
07. september 2001 - 10:43 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

program til rentegning af grundplaner

Jeg har en portal med ca. 4000 sommerhuse, som jeg skal have rentegnet grundplaner til.

Så jeg leder efter et program der er meget nemt at bruge og hurtigt, som heller ikke koster en bundegård, da jeg håber på at det er noget udlejningsbureauerne kan finde ud af at tegne op! - Så illustrator er ikke en mulighed!!!

Findes der evt. et program hvor døre, senge, skabe osv. er defineret som standard?.

Avatar billede pyhta Nybegynder
07. september 2001 - 10:53 #1
jeg ved der er et billigt program i A-Z det koster ca 40 kr men jeg kan ikke huske hvad det hedder men det er ihvertfald nemt at bruge.
Jeg tror nok det hedder noget med 3d architect, eller sådan noget.Det er et program med forudindstillet vinduer døre baggrunde osv.
Avatar billede pyhta Nybegynder
07. september 2001 - 10:59 #2
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. september 2001 - 11:05 #3
Visio er en af dem!
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. september 2001 - 11:07 #4
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. september 2001 - 11:08 #5
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. september 2001 - 11:10 #6
Avatar billede halifax Nybegynder
07. september 2001 - 11:17 #7
Hos EDC Mæglerne kan du hente en cd-rom med et program til noget \"boligindretning\", tror jeg det er. Det er gratis og derfor måske et forsøg værd.
Avatar billede thyrring Nybegynder
07. september 2001 - 11:38 #8
halifax --> det lyder jo smart nok... men tror du den holder i retten, at bruge et program andre har produceret og leveret gratis, til at offentligøre tegninger på nettet???
Avatar billede halifax Nybegynder
07. september 2001 - 12:48 #9
Ja, sikker på det holder. EDC har reklameret med, at det gratis kan afhentes og frit benyttes. Men spørg i butikken. Spørgsmålet er bare om det opfylder dit behov.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. september 2001 - 11:56 #10
Du kan hente et gratis program på http://shop.strata.com/Product.cfm?Item=59, og det anvendes også af arkitekter.

/per
Avatar billede halifax Nybegynder
09. september 2001 - 15:03 #11
OBS Slet komme efter 59 i ovenstående URL, ellers får du fejl.

Avatar billede oniel Nybegynder
13. september 2001 - 01:27 #12
Hmm. Adobe har jo et program til det!

Adobe Streamline.

Eller har jeg misforstået spørgsmålet så du i virkeligheden skal TEGNE grundplanerne?
Avatar billede thyrring Nybegynder
20. september 2001 - 11:03 #13
I må deles om pointsene! da alle de løsninger. da jeres løsninger alle var gode!
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. september 2001 - 11:08 #14
Takker for pointene ;o)

www.fotx.net/retaxes