Avatar billede fido82 Nybegynder
27. januar 2000 - 18:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tvout på Geforce..............

Hey hey
Er det ikke muigt at få TVout til at virke på mit ASUS v 6600 Geforce deluxe i NT???? Det virker mægti godt i 98, men det er jo lidt for usatbilt, og Linux understøtter ik kortet endnu ;(
Nogen der har et ink til en driver eller lign. ???
Avatar billede krusell Nybegynder
30. januar 2000 - 18:06 #1
Prøv at kigge på asus.com der må de da have nogle drivere eller information om kortet.
Avatar billede fido82 Nybegynder
30. januar 2000 - 19:00 #2
det har jeg jo gjort,,,,,,,,,,,,,,,,,
Avatar billede morteeni Nybegynder
01. februar 2000 - 08:39 #3
Avatar billede zorglub Nybegynder
16. maj 2000 - 00:40 #4
Hermed info fra Asustek TSD i Taiwan, dateret 6. januar 2000:

We did not have schedule to implement TV-out function for NT4 right now. Our
software engineer is working on developing driver for Windows 2000
(including TV-out), after that we maybe consider to support NT4 if there is
free man-power.

Regards,
Gordon Chen

Zorglub
Avatar billede krusell Nybegynder
10. juni 2000 - 19:51 #5
Ok, det med at kigge hos asus.com var nok lidt dumt sagt, men prøv at kigge hos http://www.driverguide.com der kan du også blive updated, hvis den rigtige driver skulle komme i omløb
Avatar billede fido82 Nybegynder
27. juli 2000 - 23:38 #6
jeg forhøjer med glæde pointene, hvis der er nyt i sagen
Avatar billede krusell Nybegynder
28. juli 2000 - 21:10 #7
De har så vidt jeg kan se ikke fået lavet en til NT endnu, men har stadig et halvt øje på sagen.
Avatar billede fido82 Nybegynder
11. august 2000 - 22:25 #8
jeg ahr fået en lille patch der klarer sagerne, desværre, for jeg!!!!!!