Avatar billede spt Nybegynder
06. september 2001 - 20:07 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

CS frame rate

Når jeg sidder og øver mig i cs med en kammerat, når vi spiller imod ti realbots hakker skidtet en del, Hvorfor! er det fordig jeg er server samtidig for på min anden pc hvor min kammerat sidder er der ingen problemer og den jeg sidder hved er overlejen på alle fronter

Over internettet kører det fin 1024 X 768 klarer mit v3 kort uden problemer.

Kan jeg få det til at hakke mindre på mit eget lille netværk?

Hvordan får jeg mine fps\'er at se i cs?

ER en ping på 100 - 200 normalt?

(botsne har alle en ping på 5)
Avatar billede rasmusa Nybegynder
06. september 2001 - 20:09 #1
Du kan se dine fps ved at skrive:
cl_showfps 1

Prøv dette til bedre fps:
fps_max 100

evt.
rate 3000-25000
prøv dig frem skulle forbedre ping
Avatar billede noller Nybegynder
06. september 2001 - 20:11 #2
Hvor har du forresten fundet de der bots ?

Hvor stor er maskinen der hoster spillet ? :ram, cpu ?

Du kan godt spille med en ping på 100-200, men det kommer an på hvor hurtig selve serveren er ?
Avatar billede teknik Juniormester
06. september 2001 - 20:13 #3
Mht. hakkeriet - Prøv med 5 bots - se om det hjælper....bots\'ene er noget hårde at slæbe.

Ping på 100-200 er almindeligt på internettet..ikke på lokalnet der er værdier på 5-50 normalt

Kender desværre ikke den nødvendige konsol kommando, til showFPS i CS, men meget troligt at den findes.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede mora Nybegynder
06. september 2001 - 20:16 #4
net_graph 3
er også meget nyttig

Jeg har AMD 1ghz med gf2 og kan køre over 20bots uden det lagger, men på min gamle 450mhz med 8mb agp var 10stk et absolut maks, allerede der laggede det.

P.s. Min fps ligger omkirng 120 ved alm løb, og 20 ved 3*smoke
Avatar billede spt Nybegynder
06. september 2001 - 20:17 #5
jeg er server

500 mhz amd k6-2 3d now mmx bla bla bla
192 ram 16 mb voodoo 3 verdens hidtil hurtigste ide harddisk på 40 gb bla bla BLAAAA

bots =
http://bot.counter-strike.net/realbot/
Avatar billede teknik Juniormester
06. september 2001 - 20:18 #6
Her er en del forskellig bot og andet CS guf
http://csnation.counter-strike.net
Avatar billede teknik Juniormester
06. september 2001 - 20:21 #7
overvejende stor sandsynlighed for, at det er beregningen af Bots placeringer og handlinger, som presser din CPU for meget - og derfor hak-hak...

På ovenstående link kan findes en del tips til forbedring af framerate, de vil selvf. også hjælpe lidt på \"hakkeriet\".