Avatar billede malte_ohlers Nybegynder
06. september 2001 - 15:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Beta DirectDraw Expired!!

Hej,

Jeg har installeret \"Direct-X 8.1b final\" fra www.geforce.dk. Hver gang jeg prøver at gå ind i et progarm(Alt fra Internet Explorer til Max Payne) komme beskeden:

Microsoft DirectDraw.
Beta DirectDraw Expired, Please Update

Jeg kan bare trykke \"OK\" og så kommer jeg ind i programet / ind på hjemmesiden. Men det er sk*de irrterene. Jeg har prøvet at downloade og installerer den \"rigtige\" version fra www.microsoft.com/directx - men det hjælper ikke noget:( Jeg har prøvet med diverse uninstall programmer at fjerne den \"syge\" version. Men lige lidt hjælper det:(
Er der noger der kan hjælpe??
Avatar billede makse Nybegynder
06. september 2001 - 15:14 #1
Avatar billede makse Nybegynder
06. september 2001 - 15:15 #2
Avatar billede malte_ohlers Nybegynder
06. september 2001 - 15:17 #3
SORRY - Det var ikke meningen at det sku\' postes.
Avatar billede burningice Nybegynder
06. september 2001 - 21:40 #4
hvem i alverden har bildt dig ind at directx 8.1 er kommet i final??
Avatar billede hotpop Novice
09. september 2001 - 20:49 #5
Pas på mukke ikke kommer efter jer. Han påstår at DirectX 8.1 er warez - uha!
http://www.eksperten.dk/spm/107426
Avatar billede carstenniemann Nybegynder
11. september 2001 - 17:31 #6
Hej
jeg har det samme problem som dig så jeg vil gerne høre om du har fået det til at køre
Avatar billede hotpop Novice
11. september 2001 - 20:30 #7
Søg på ddraw.dll - slet den de steder den fremkommer - installer DirectX 8.0a. Det burde virke :)
Avatar billede carstenniemann Nybegynder
12. september 2001 - 17:58 #8
det har jeg lige prøvet men det hjælp ikke
Avatar billede hotpop Novice
12. september 2001 - 18:35 #9
Og det gjorde makses svar?
Avatar billede carstenniemann Nybegynder
12. september 2001 - 18:53 #10
jeg har slettet alle di filer der hed ddraw.dll
men den pop op Beta DirectDraw Expired, Please Update bliver ved med at komme
Avatar billede hotpop Novice
12. september 2001 - 20:51 #11
carstenniemann> dvs. du har slettet alle ddraw.dll + geninstalleret DirectX 8.0a?
http://a123.ms.a.microsoft.com/f/123/1611/2h/download.microsoft.com/download/win2000pro/Update/8.0a/NT5/EN-US/DX80NTeng.exe
Avatar billede carstenniemann Nybegynder
14. september 2001 - 14:15 #12
jep det er lige hvad jeg har gjort men der er kun en ddraw.dll  fil og hvis jeg sletter den så kommer den popup ikke op men hvis jeg vil kører et spil så kommer der en fejl hvor der står den ikke kan finde den fil ddraw.dll selvom jeg har geninstalleret Directx 8.Oa fra din link