Avatar billede mora Nybegynder
27. januar 2000 - 15:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC-speaker

Kan man(og hvordan) slukke/nedsætte volumen på sin PC-speaker, helst fra dos, UDEN at åbne computeren.

Der er 30 points til en løsning, 15 til et evt. "nej" - der kan bekræftes
Avatar billede krusell Nybegynder
27. januar 2000 - 15:32 #1
Jeg har ikke hørt om det, men jeg er dog ikke 100% sikker.
Avatar billede fumes Nybegynder
27. januar 2000 - 15:38 #2
Jeg ved at man kan kode programmer som kan variere lydstyrken i dos - har hørt PC-speakeren spille sjove varierede lyde - men kender ikke til at program der kan disable den helt...

Vil dog mene at en skruetrækker og en skævbider kunne klare problemet :-)
Avatar billede mora Nybegynder
27. januar 2000 - 15:54 #3
Jepper, den sist nævnte løsning har jeg prøvet før, men dette her er ikke på mine pc´er

- ved du hvordan man varier lydstyrken?
Avatar billede yeptoday Nybegynder
28. januar 2000 - 13:34 #4
Det kan man ikke. Det er et stik der skal pilles ud inde på motherboarded

Jeg har dog aldrig hørt om at man variere lydstyrken i DOS, men det kan godt være at det kan lade sig gøre.
Avatar billede desperado Nybegynder
29. januar 2000 - 18:42 #5
Hmm har ikke hørt om det...

og hvis maskinen er en af dem der har moneret pc speeker på bordetet. så er du på den ; ))
BIB biBIb IBIBIBIBI IBB I! !
; ))

pøj pøj med det !
M:S
Avatar billede mora Nybegynder
31. januar 2000 - 07:56 #6
takker, siden hr. desparat er den eneste der har svaret får han points - takker -

~MORA~  --bip