Avatar billede staal Praktikant
05. september 2001 - 21:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skærm fryser

Hvorfor fryser min skærm ved afspilning af videoclip eller ved f.eks THE SIMS, når noget bevæge sig.
Det hele står stille, så snart der noget der skal bevæge sig.
Dog fungerer realplayer fint.

Hvad er der galt
Avatar billede msmows Nybegynder
05. september 2001 - 21:58 #1
Flere oplysninger - mb, cpu, grafikkort, styresystem etc. udbedes.
Er tænkeligt et driverproblem.
Avatar billede staal Praktikant
06. september 2001 - 20:22 #2
233 MZH
64 MB RAM
4 MB Virge + 4 MB voodoo 1
Win 95

Avatar billede wismann Nybegynder
06. september 2001 - 23:45 #3
Problemet læggeri at du bruger et meget gammelt grafikkort. spillet er ikke lavet til at kunne køre på voodoo 1 kort.
du skal købe et nyt grafikkort, men bare rolig de er ikke så dyre. Bare se her
http://www.edbpriser.dk/hardware/grafikkort.asp

*Wismann*
Avatar billede dewet Nybegynder
08. september 2001 - 18:41 #4
hej
det kan være der er en løs forbindelse eller du kan downloade real player igen
hilsen dewet
Avatar billede staal Praktikant
09. september 2001 - 10:12 #5
Jeg har forsøgt flere ting.
Fjerne RAM, Fjerne en HD, Opdatere driver til skærmkort.
Maskinen fortsætte med at fryse fast.
Det sker ikke kun ved spil men lige pludselig går den istå, træls.
Lige nu forsøge jeg uden \"kasse\" på tårnet, for at om det kan være varmen.
Den er begyndt efter en formatering, hvor jeg gik fra win98 tilbage til win95.
Avatar billede dewet Nybegynder
09. september 2001 - 18:18 #6
okay
det kan være du skal prøve win 2000 profesinel
Avatar billede staal Praktikant
07. oktober 2001 - 08:30 #7
Desværre lynet var årsagen.
Avatar billede klestrup Nybegynder
30. december 2001 - 15:15 #8
Jeg kan godt forstå at din skærm fryser,- det er jo også koldt udenfor. Skru lidt op for varmen eller giv den en sweater på ik\'? :-)
Avatar billede staal Praktikant
19. juni 2004 - 15:22 #9
LUKKES