Avatar billede sdj Nybegynder
05. september 2001 - 10:33 Der er 4 kommentarer

User profile

Hvordan sætter man win 2000 op så, alle, uanset hvem der logger på PC har adgang til samme printere - som der er nu har jeg adgang til 2 printere som min kollega, ikke kan få fat i hvis hun logger sig ind på min PC, er der ikke en all users profile hvor jeg kan lægge printeradgangen ind i?
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2001 - 10:44 #1
Hvis de andre har adgang til den pc med printeren skal de bruge Tilføj printer og vælge netværksprinteren som de kan se på netværket!
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2001 - 10:46 #2
Start/Printere/Tilføj printer - der kommer en menu hvor man kan vælge Lokal printer eller netværks printer, resten skulle gå af sig selv.
Avatar billede sdj Nybegynder
05. september 2001 - 11:04 #3
retaxes
det er jeg med på med at tilføje en printer, jeg vil have ens user profile, kan det lade sig gøre?
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2001 - 11:12 #4
Så har jeg misforstået dig-.
Jeg mener ikke at det kan gøres anderledes, der er kun de 2 valg i Printer opsætningen, en lokal og netværksprinter.

Jeg kan nok ikke hjælpe dig videre med spm.