Avatar billede busk Nybegynder
26. januar 2000 - 16:54 Der er 6 kommentarer

Express 5

Har installeret oe på min computer, men alting + musen halter. Programmet kører ualmindeligt langsomt og mange gange er jeg nødsaget til at starte programmet op igen. Andre gange trykke ctrl-alt-del + genstarte computeren. Har prøvet at reinstallere både IE 5 & OE 5, uden resultat. ????????
Avatar billede sjensen Nybegynder
26. januar 2000 - 16:56 #1
Har du inbox kørende samtidig ?

Hvis du har så fjern den fra start-up

sjensen
Avatar billede busk Nybegynder
26. januar 2000 - 17:02 #2
hvad betyder det at have inbox kørende samtidig? og hvordan fjerner jeg denne fra starup. ? tak på forhånd
Avatar billede sjensen Nybegynder
26. januar 2000 - 17:21 #3
Det har du så sikker ikke, hvis du ikke ved det. Inbox er det gamle generelle mail/fax system på win95/98 hvor man bl.a kunne sætte det op til at stå og "lytte" på telefonlinien efter en fax. Det var ikke for hurtigt, og du ville ikke have være i tvivl om at du brugte det. Det ville fremgå at win95 under opstarten fordi det fylder hele skærmen mens det starter op, og først når det er færdigt kan man begynde at bruge maskinen. Så det har du ikke.

Med hensyn til startup: Der findes en folder der hedder Start-Up (start, programmer, startup) og alle de programmer man lægger i denne vil automatisk blive startet op når win starter. Man fjerner bare dem man ikke vil have. Højreklik på startlinien og vælg properties (egenskaber).

Men.. Som nævnt tidligere er det nok ikke det der er årsagen. Så ville du have vidst hvad det var.

Hvis du har word97 el. nyere installeret så prøv at fjerne FindFast fra startup folderen. Det kan være den der laver ulykker.

Hvad har du ellers installeret der kan tage power fra din pc ? Mange af de ting du har kørende i baggrunden fremgår oftes som små ikoner i "tray area", d.v.s. det lille område af startlinien ved siden at uret. Jo flere små ikoner der er vist jo flere resourcer bruger din maskine, og det kan være manglende hukommelse og resourcer der er årsagen.

Hvor meget ram har du i maskinen ?

sjensen
Avatar billede ravelin Nybegynder
27. januar 2000 - 10:11 #4
Har du samtidigt Outlook installeret?
Avatar billede busk Nybegynder
16. februar 2000 - 01:36 #5
den virker stadig ikke
Avatar billede ravelin Nybegynder
16. februar 2000 - 08:33 #6
Så svar sguda på de spørgsmål der bliver stillet!!!