Avatar billede iiid Nybegynder
26. januar 2000 - 14:14 Der er 7 kommentarer

Q3A - Voodoo2?

Hej DERUDE!

For et par måneder siden udkom demoen af Quake3Arena - jeg lagde forventningsfuldt cd'en med demoen i mit cd-rom drev og installerede spillet med det resultat at jeg fik en fejlmelding med noget OPenGL!! - Øv tænkte - men det er nok blevet rettet i den fulde version -så jeg kan bruge mit voodoo2 kort...tænkte jeg, men NEJ

Så er det jeg spørger... ER DER NOGEN DERUDE DER VED HVOR JEG EVT. KAN DL'e EN PATCH TIL Q3A

Jeg har en:
433mhz INtel Celeron
128mb Ram
27,ogensjatgbhd
OG MIT VOODOO2 KORT SOM SIKKERT ER DET DER LAVER PROBLEMER!

HJÆLP MIG!
Avatar billede exposure Nybegynder
26. januar 2000 - 15:36 #1
Det problem havde jeg også med Q3test, men det jeg gjorde var at at købe er TNT-kort, men det er måske lidt overdrevet.

Der skulle lige nogel driver på www.3dfx.com som er lavet specialt til at man kan køre Q3 med Voodoo2
Her er den adresse du skal bruge: http://www.3dfxgamers.com/view.asp?PAGE=V2drivers

Jeg håber det virker.......

* Og det dit voodookort der er fejlen, resten af computeren skulle ikke have noget med at gøre.
Avatar billede nordvest Nybegynder
26. januar 2000 - 21:48 #2
Hejsa

Voodoo2 + Q3A kræver Voodoo2 DX7 beta 1 driverne som kan hentes på www.3dfxgamers.com
hvis du kører NT/Win2K, skal du bruge driverne til NT4 (det skal være dem hvor der udtrykkeligt står at de understøtter Q3 !!)

Hilsen

Nordvest
Avatar billede exposure Nybegynder
26. januar 2000 - 22:04 #3
Dvs....... min adresse er den perfecte for dig!!
Avatar billede douglas Nybegynder
31. januar 2000 - 09:30 #4
Det eneste du skal er simpelthen at downloade den nyeste version af glide og OpenGl - på http://www.3dfx.com.

Dog skal du også have DirectX som kan downloades fra http://www.microsoft.com - et eller andet sted.
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. februar 2000 - 09:34 #5
Meget nemt: http://www.microsoft.com/directx/
:-)

Og jeg holder mig også til douglas svar, jeg har haft samme problem og det blev løst på den måsde.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:16 #6
Lukketid -

/victor-1
Avatar billede douglas Nybegynder
14. april 2005 - 10:21 #7
Jeg vil også vove at påstå at det er lukke tid.