Avatar billede jabp Nybegynder
04. september 2001 - 17:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Mailmax

Hejsa

Jeg har lige installeret mailmax på min server, og oprettet det hele som det skal.

Men når jeg så vil hente mail fra den siger den at brugernavnet er forkert, er bruger navnet på Mailmax 4.7 ikke bare e-mail adressen ???

Havd kan der ellers være galt !!!
Avatar billede dr.m Nybegynder
04. september 2001 - 17:29 #1
I don\'t know mailmax at all but try to see if you find any help here: http://www.smartmax.com/faq_mailmax_web.asp
Avatar billede jabp Nybegynder
04. september 2001 - 18:15 #2
Fik selv det til at virke !!!
Avatar billede jabp Nybegynder
04. september 2001 - 18:15 #3
!
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 18:31 #4
jabp hvorfor skulle dr.m ikke have point for den side, som han har fundet til dig, den var da god nok.
Avatar billede jabp Nybegynder
04. september 2001 - 21:32 #5
Det kan han da også, men jeg fik det til at virke uden noget hjælp jeg så først svaret bagefter !!!
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 21:51 #6
oki, jeg menrer jo blot, når nogle har ofret tid, og det er rigtig svaret, så skulle der da falde lidt af eller hvad?
Avatar billede p200 Nybegynder
05. september 2001 - 16:23 #7
Må jeg anbefale dig at prøve Cmail?

http://www.computalynx.dk

Giver dig bedre/billigere drift...
Avatar billede dr.m Nybegynder
05. september 2001 - 16:30 #8
kharder > it\'s OK :)