Avatar billede raull Nybegynder
04. september 2001 - 16:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

.avi player

hvilken player skal jeg bruge til at afspille filer der ender på .avi  ??????
Avatar billede jhol00 Nybegynder
04. september 2001 - 16:43 #1
Du kan bruge Windows Mwdia player - men du skal nok have et codec installeret. Hvis du ikke kan afspille .avi filer er det sikkert DivX 4 codec, der mangler. Jeg vender lige tilbage!
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
04. september 2001 - 16:43 #2
Windows Media Player kan godt afspille dem.

::sunlock.dk::
Avatar billede jhol00 Nybegynder
04. september 2001 - 16:44 #3
se på www.divx.com
Avatar billede raull Nybegynder
04. september 2001 - 17:19 #4
Jeg kan høre filmen men der er ikke noget billede.
Windows MPlayer siger at den ikke har det rigtige codec. jeg har nyeste opdaterede version og DivX 4
Avatar billede bone Nybegynder
04. september 2001 - 21:57 #5
Der er også noget, der hedder SMR-codec og nAVI, som man nogen gange har brug for. Det kunne måske være værd at kigge efter dem. Jeg kender desværre ikke nogen hjemmesider, men jeg checker lige...
Avatar billede bone Nybegynder
04. september 2001 - 22:03 #6
\"SMR Patch
A common problem when trying to view SMR encoded .avi files with the Windows Media Player is missing video; you will hear the sound fine but there will be no picture. A simple patch is needed to fix this problem and get you on your way. Once you find the file, unzip and run SETUP.EXE. You shouldn\'t need to reboot for the changes to take effect.\"
- citat fra http://servit.itgo.com/smrpatch.htm

Bare søg på \"SMR patch\" på altavista - så finder du nok et par sider - der gjorde jeg, men jeg er ikke vild med at linke her, for det lugter af ulovlige sider, og jeg vil ik\' ha\' smæk af admin :-)
Avatar billede raull Nybegynder
05. september 2001 - 21:06 #7
Til Bone:  Det var den famøse smr patch der skulle bruges. den var dog lidt svær at finde......  TAKKER