Avatar billede mty Nybegynder
04. september 2001 - 13:46 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til spændende opsætning af tekst i et Worddokument

Jeg har en tekst, som skal sættes mere spændende op, så det matcher godt sammen med det papir, som der bliver printet ud på. Indholdet skal forblive det samme, men opstillingen, farverne, størrelsen, m.m. må der leges med. Hvem er god til den slags og vil gøre et godt forsøg.

Foreløbigt står der 200 point på spil, men jeg er villig til at afsætte flere point for et rigtig godt resultat.

Dokumenterne kan jeg maile til den, som kan lidt med design.
Avatar billede hsgroup Nybegynder
04. september 2001 - 14:44 #1
Hvordan vil du betale dine besvarelser når du har 300 point og har 400 point ude = underskud på 100???
Spørgsmål må iøvrigt kun oprettes engang
Avatar billede peterkopi Nybegynder
05. september 2001 - 10:48 #2
Nå, men så vil jeg da gerne gøre det for 200,- kr. ;-P
Hvaffor noget papir.....? Og må vi se en .htm e.l. af det du selv har lavet???
Avatar billede mty Nybegynder
05. september 2001 - 10:56 #3
hehe, der gives kun point - så stor er opgaven heller ikke. Jeg uploader lige til en hjemmeside og vender tilbage om lidt.
Avatar billede mty Nybegynder
05. september 2001 - 11:05 #4
Hmmm..er det ikke muligt at uploade Word-dokumenter til sin hjemmeside, uden at lave dem om til HTML, for min tekst bliver skubbet og så ligner det ikke sig selv?
Avatar billede peterkopi Nybegynder
05. september 2001 - 11:09 #5
Jo, tag et 1:1 screenshot af dit Word-doc. (Forudsat hele doc.\'et kan være på din skærm!)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
05. september 2001 - 11:09 #6
...og lav en .gif eller en .jpg af screenshot\'et. Upload billedet som en side på dit domæne og smid linket herind!
Avatar billede mty Nybegynder
05. september 2001 - 11:11 #7
Okay, her er det baggrundsbillede, som min tekst skal printes ud på og min tekst lyser som følgende:

SALUT NR. 33

Dato  :  03.09.2001

NY REKORD!!!

              Dækningsbidrag Dkk. 2.648.999

Den gamle er fra august 2000:
Dkk. 2.531.271,38

J.M.J. lovede 5000 kroner til personaleforeningen, så undertegnede
vil ikke stå tilbage. Jeg tager 3 flasker
rødvin med hjem fra Tyskland til hver.

P.C.
Avatar billede mty Nybegynder
05. september 2001 - 11:11 #8
Ups - jeg fik ikke lige kopieret linket ind:
http://www.mty.subnet.dk
Avatar billede peterkopi Nybegynder
05. september 2001 - 11:14 #9
mty> øeh, baggrundsbillede?
Avatar billede peterkopi Nybegynder
05. september 2001 - 11:28 #10
mty> selv øeh ;-) Det er ellers en baggrund, der vil frem! Bortset fra det, så kan vi stadig ikke se, hvordan du har eller havde planlagt at sætte det op selv. Og så risikerer man jo at lave noget, der minder alt for meget om det. Såeh...

Går ud fra, at \"NY REKORD!!!

              Dækningsbidrag Dkk. 2.648.999

\" er det vigtigste i denne memo. Det med \"Den gamle...\" er en slags note til ovst. og \"J.M.J. er \"almindelig\" brødtekst!? Har du nogle særlige krav til fonten?
Avatar billede mty Nybegynder
05. september 2001 - 11:31 #11
Det billede, som ligger på www.mty.subnet.dk er et slags brevpapir, dvs. der skal ændres på teksten, som så bliver printet ud på brevpapir, hvis motiv ligger på hjemmesiden.
Avatar billede mty Nybegynder
05. september 2001 - 12:58 #12
Jeg havde planlagt at teksten skal stå i nederste højre side af dokumentet. Desværre kan jeg ikke demonstrere det specielt godt da det teksten driller når jeg uploader, men hvis peterkopi er indstillet på at hjælpe mig, så kan jeg maile ham worddokumentet med mine egen opstilling?
Avatar billede mty Nybegynder
05. september 2001 - 14:06 #13
Hmmm....jeg har sådan set brug for et bud i dag, så jeg håber på at der snart dukker nogle frivillige op.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
06. september 2001 - 11:51 #14
nå, det var jo i går. Hvis det stadig er et ptoblem, så send doc til peter@molzentext.dk
Avatar billede kilesi Nybegynder
27. september 2001 - 22:37 #15
Send mig hvad du har på kls@brugden.dk - jeg ser gerne på det for dig ... c\",)
Avatar billede fessor-jakob Nybegynder
04. november 2001 - 18:08 #16
Jeg kan da prøve at hjælpe dig. Du kan sende filerne til min mail!!
Avatar billede mty Nybegynder
12. februar 2002 - 10:03 #17
Jeg fik aldrig den hjælp som var nødvendigt, da henvendelserne kom for sent, så derfor lukkes spørgsmålet