Avatar billede elsa Nybegynder
04. september 2001 - 12:16 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Jeg har burg for iconer

Jeg skal bruge standar ikoner på mine knapper, Copy,Paste,Sort o.s.v
Hvordan gør man.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. september 2001 - 12:32 #1
under properties for knappen er der et punkt der hedder picture...
Avatar billede senj Nybegynder
04. september 2001 - 12:39 #2
Avatar billede senj Nybegynder
04. september 2001 - 12:42 #3
Avatar billede elsa Nybegynder
04. september 2001 - 12:47 #4
>>senj nemlig dem på http://www.computersoftomorrow.com/excel1.asp?menu=Excel

i 16x16 32x32 48x48

Hvis du kan skafe dem så får du de 400
Avatar billede terry Ekspert
04. september 2001 - 12:50 #5
You fcan download icons form places such as mentioned above.

Then you put them in place (Access) by selecting the button and opening the properties window (right click on the button) then select the Picture property. Then click on th elittle buton to the rightof the property to open the Picture Builder window. Then choose Browse to locate your icon. Change the File type to .ico and thats about it. Easy!
Avatar billede terry Ekspert
04. september 2001 - 12:50 #6
fcan = can
Avatar billede senj Nybegynder
04. september 2001 - 13:07 #7
De hænger ikke lige sådan på trærne :-) Se denne side - det kan være du bliver nødt til selv at kopiere dem!

http://www.utexas.edu/cc/training/handouts/excel/

leder videre
Avatar billede senj Nybegynder
04. september 2001 - 13:10 #8
Mon ikke de kan findes her?

http://www.iconlibrary.com/
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. september 2001 - 13:23 #9
der følger nogen med på vb cd\'en
Avatar billede elsa Nybegynder
04. september 2001 - 13:33 #10
Jeg har fundet ud af det. Lave et screenshot af toolbar med de ikoner som man har brug for. zoome helt ind på et enkelt ikon f.eks Photoshop 6.0  Copy en 16X16 af et ikon, så kunne det pastes ind i Ikon værktøjet i c++ vupti så har man det
Avatar billede senj Nybegynder
04. september 2001 - 13:34 #11
Som jeg skrev \"det kan være du bliver nødt til selv at kopiere dem!\"
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. september 2001 - 13:35 #12
øhm c++ ?? - hvis du bruger borland ligger de i c:\\program files\\shared\\borland\\icons (eller sådan noget)
Avatar billede maxhardwell11 Praktikant
19. februar 2017 - 22:33 #13
I'm trying to figure out an icon for an American garage door kind of like this one https://www.garagedoornation.com/ except with the actual garage door being highlighted.