Avatar billede tbhabsat Nybegynder
03. september 2001 - 13:55 Der er 2 kommentarer

E-Mail Outlook Express 5, indsætning af kvoteringer ved svar

Jeg har under menuen Funktioner>Indstillinger>Send valgt altid at sende i almindelig tekst fordi flest da kan læse hvad jeg skriver samt pladsbesparelse.
Mit problem er at der i afkrydsningsfeltet for vingeben, under knappen \"Indstillinger for almindelig tekst\" er nogle rullegadgets for tegn i \"Indryk originalteksten med\" \"> \" \"ved svar eller videresendelse\" både ved E-Mail og Nyheder.
Ingen af disse valg kan jeg imidlertid få til at give den fjerneste indflydelse på det jeg ser på skærmen. Jeg har derfor praktiseret at indsætte disse tegn manuelt.
Kan nogen forklare mig om disse tegn eventuelt vil ses af modtageren eller om der er en malfunktion i mit program eller min opsætning.
På forhånd, tak.
Avatar billede jasber Nybegynder
03. september 2001 - 18:54 #1
Hvis du hakker det flueben af, der skal sætte f.eks \">\" skal det fremkomme ved reply eller forward... Der må være endnu et flueben der skal sættes.
Avatar billede tbhabsat Nybegynder
03. september 2001 - 22:09 #2
Hej jasber
Det har jeg nu kigget efter og det kan jeg ikke finde.
Derimod forsøgte jeg med med et \"Besvar\" el. \"Svar til afsender\" og da virkede det på den meddelelse jeg har modtaget fra \"Eksperten\".
Det tre andre meddelelser der også ligger i indbakken virker det desværre ikke på. For mig er det ubegribeligt.