Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
02. september 2001 - 12:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

win 2 k pro dk

HVordan gør man de aktive programmer nede ved siden af uret inaktive...altså slår dem permanent fra..i win 2k...det er det første styresystem jeg ikke lige kunne greje det på,,,,
\"det lød jydsk ikk \"
Avatar billede filen Nybegynder
02. september 2001 - 12:38 #1
Gå ind i start derefter run skriv msconfig og der står de allesammen... De er i startup sæt fjer vingeben...
Avatar billede filen Nybegynder
02. september 2001 - 12:40 #2
Hvis du vil slette programmet helt så er det tilføj/fjern programmer du skal have fat i og det ligger i kontrolpanelet...
Avatar billede filen Nybegynder
02. september 2001 - 12:41 #3
Æhhhh i det første betyder fjer altså fjern..
Avatar billede wilhelm_tell Nybegynder
02. september 2001 - 12:45 #4
msconfig virker ikke i win2k, hvertfald ikke på min. Ellers så se her

http://www.rojakpot.com/Other_Articles/Win2K_Tips/Win2k_Tips.htm
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. september 2001 - 12:45 #5
Mike Lin Startup control er bedre til opgaven og den er gratis, kan hentes her:

http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml
Avatar billede wilhelm_tell Nybegynder
02. september 2001 - 12:48 #6
du kan kopiere msconfig fra windows\\system hvis du stadig har det og så bare lægge den i winnt\\system og så virker den;)
Avatar billede slinky Nybegynder
02. september 2001 - 13:08 #7
Avatar billede filen Nybegynder
02. september 2001 - 19:45 #8
Æhhh det er da ikke helt rigtigt dette her...