Avatar billede renny Nybegynder
02. september 2001 - 12:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

asp går ned - haster -

Asp på min webserver går ned hele tiden, jeg tror det er pga. code red.

Hvad gør jeg ????????????

Jeg har installeret tilgængelige patches, kørt codereedcleenup
Avatar billede dr.m Nybegynder
02. september 2001 - 12:22 #1
reinstall latest Service pack and only then the patches. there is one that does is all...

http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/itsolutions/security/tools/locktool.asp

Avatar billede p200 Nybegynder
02. september 2001 - 18:48 #2
Du skriver intet om der er tale om II4 og/eller IIS5. Såfremt det er IIS4, kan jeg varmt anbefale dig at lave en backup af alle dine sites... kører en 100% reinstallation. Førend du gør dette bliver du nødt til at lave fixes... God fornøjelse...det er noget være bavl!
Avatar billede renny Nybegynder
02. september 2001 - 18:54 #3
det er iis5
Avatar billede dr.m Nybegynder
02. september 2001 - 18:59 #4
I see you don\'t wan to go the long way... it might be the only way :)
Can you publish an event ID? it would help a lot.
Avatar billede dr.m Nybegynder
05. september 2001 - 14:17 #5
Avatar billede renny Nybegynder
10. september 2001 - 12:18 #6
har ikke hjulpet
Avatar billede renny Nybegynder
15. juni 2002 - 11:24 #7
det var script bloking i norton antivirus