Avatar billede maxpay Nybegynder
02. september 2001 - 12:04 Der er 3 kommentarer

1400 mhz proceser

Hej jeg vil gerne spørge om hvor mget de her to ting koster i Amerika og Danmark. Det er en 1400 mhz proceser og et GeForce 3. Detsuden hvad er egenligt bedst af GeForce2 pro og GeForce3. Hvad er det nyeste Geforce kort der er lavet i Amerika. Hvor falder det gamle kort når der kommer et nyt
Avatar billede sasdk Nybegynder
02. september 2001 - 12:35 #1
det var mange spørgsmål i et...

geforce 2 og gerforce 3... altså geforce 3 er jo den nyeste, hurtigste osv. af geforce kortene, så det er vel ikke så svært, men det er selvfølgelig også det dyreste.
Jeg har selv været ved at undersøge hardware priser i Amerika. Fandt noget lignende www.edbpriser.dk, men det viste sig at det ikke rigtig kunne betale sig at bestille derovre pga. forsendelse osv. Kan ikke lige huske adressen på siden, men brug evt. nogle amerikanske søgemaskiner til at finde hardware forhandlere, og pris-index sider.

Priserne på hardware herhjemme er helt klare på www.edbpriser.dk
Avatar billede jhol00 Nybegynder
02. september 2001 - 13:12 #2
Som hovedregel kan det aldig betale sig at købe IT udstyr i USA herhjemmefra - for det første er tingene ikke ret meget billigere, for det andet, skal du i USA altid huske at lægge momsen til selv (forskellig fra stat til stat 5-12%). For det tredie skal der forsendelse med. For det fjerde, er det fandme irriterrende, hvis skidtet ikke virker!!!

Alle de nye kort kommer til Dk ca. samtidigt som i USA. Der kan dog nogle gange være problemer med at få dem hjem, idet der som regel er stor efterspørgsel på de nye, hurtige varer. Men det har jo så den fordel, at de gamle (state-of the art) varer falder temmeligt heftigt i pris, idet forhandlerne selvfølgelig vel af med dem før de ikke kan sælge dem mere.

Men til normalt gaming husbehov burde du ikke have brug for mere end et Geforce 2 af en eller anden art...
Avatar billede dgj Nybegynder
02. september 2001 - 21:35 #3
Hvad med Taiwan det er der hvor de fleste ting bliver bygget!