Avatar billede arctic Nybegynder
01. september 2001 - 23:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

website

Jeg så ved at gennemrode spørgsmål og svar at der var en der eftelyste kritik af en website. Prøv min!
Min første og pt. ikke flere:
adresse: www.arctic-peoples.dk
Avatar billede bbs Nybegynder
01. september 2001 - 23:34 #1
Du er vidst ikke ligefrem proff.
Der mangler farve og liv i dit website.

Du må prøve at lave en mere interessant baggrund, prøv at bruge tabeller, og i det mindste få fat i et logo.

Beklager, men dette site får 5@13.

De 5 p.g.a. du gad at lave det.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. september 2001 - 23:40 #2
En proff. anvender hellere ikke Frontpage!

/per
Avatar billede omen Nybegynder
01. september 2001 - 23:44 #3
For fanden... Siger han selv han er en proff ?
Avatar billede bbs Nybegynder
01. september 2001 - 23:44 #4
hoejrup->
Hvis man er rigtig proff. kan man bruge frontpage ;).

Et let, og rigtig proff. program er MacroMedia Dreamweawer UltraDEV 4. Det koster godtnok en del, men man kan også en del mere i det.
Avatar billede bbs Nybegynder
01. september 2001 - 23:45 #5
omen->
Nej, det er der vidst ingen af os der gør.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. september 2001 - 00:28 #6
bbs> Nej, for en rigtig proff. får ikke undervisning i Frontpage, men han behøver vist hellere ikke være proff.

/per
Avatar billede zoidberg Nybegynder
02. september 2001 - 00:36 #7
ØV, jeg er sgu snart ved at være træt af folk der brokker sig over FrontPage, om man bruger FrontPage, Dreamweawer eller GoLive er sgu da en skid, de kan alle næsten det samme alligevel!!!
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
02. september 2001 - 13:04 #8
1. Menuen er ekstrem dårlig... det irritere brugere at man skal scrolle op/ned...

2. Farverne er gode, passer godt sammen.

3. God skrifttype, dog lidt lille når den er på den baggrund :(

4. Sikkert et godt indhold, men det er svært at se efter hvem du henvender dig til.

5. Gør lidt brug af CSS :)

::sunlock.dk::
Avatar billede spang Nybegynder
02. september 2001 - 13:40 #9
Jeg synes faktisk, du er sluppet godt fra det.

Dog er siden lidt stor. Både i design og i loadtid. Man undgår ikke at skulle scrolle en del. Heldigvis kun lodret (vandret scroll er big no-no).

Til gengæld - og det er et _stort_ plus - er siden helt flydende (skalerer sig selv og tilpasser sig brugerens browservindue).

Overvej at gøre din menu lidt mere kompakt i højden så man kan overskue hele menuen samtidig. Det kan man godt i 1600x1200 men det er de færreste, der kører med vinduer af den størrelse.

Jeg kan godt lide din menu. Den er anderledes og stadig meget brugbar. Dog skulle du vælge at \"nulstille\" tidligere menuvalg, når brugeren vælger et nyt emne. Således kan menuen også bruges til at vise brugeren, hvor på sitet han befinder sig.

Hvis det er dit første website, er du sluppet yderst vellykket fra det.

Keep up the good work.
\\spang