Avatar billede svend21 Nybegynder
24. januar 2000 - 22:27 Der er 4 kommentarer

Ang. Webudgivelse

Der er et program i Windows, som hedder Guiden Webudgivelse, vil bare lige høre om der er nogen der ved hvorfor den gør Kold nå je skal bruge det, Nu skal det lige siges at jeg har min Webside på xoom.com men den gjorde det osse da jeg havde den på Mobilixnet..Men jeg skal jo bruge det program for at få en Gæstebog, lavet i  FP 2000 til at virke da den ikke udgiver den side rigtig hvis jeg bruger et ftp uploading program..
Avatar billede tobias Nybegynder
24. januar 2000 - 22:44 #1
FRONT PAGE STINKER!!!!
Avatar billede cldu Nybegynder
25. januar 2000 - 11:22 #2
prøv at bruge et ganske almindeligt FTP program såsom WS_FTP - det kan frit downloades fra TuCows.
Guiden Webudgivelse er alt andet end pålidelig og stabil. :-(
Avatar billede tobias Nybegynder
25. januar 2000 - 13:46 #3
Ja men han ar jo skrevet at det ikke kommer til at virke hvis han uploader via ftp!
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. april 2001 - 20:05 #4
tobias <--> Dejligt at idioter som dig bliver smidt ud. Sådan en kommetar kan han sgu ikke bruge til noget.

Svend21 <--> Gidder du ikke lige lukke dine spørgsmål?