Avatar billede pixels123 Nybegynder
01. september 2001 - 16:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forslag, ris, ros

Dav. Jeg vil meget gerne have forslag, ideer, ris og ros, til min side http://www.alljunk.dk.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
01. september 2001 - 17:10 #1
Allllllttttttt for kantet... Siden er lidt uoverskuelig men eller´s udemærket... Dog lidt for Mainstream agtigt..
Avatar billede kennith Nybegynder
01. september 2001 - 21:22 #2
Jeg må tilslutte mig zyberwizard og tilføje at den blå farve et lidt for blændende. ellers meget tilforladeligt.
Avatar billede arctic Nybegynder
02. september 2001 - 00:03 #3
Vi kan ikke sige hurra,  fordi flere af dine links enten er for langsomme eller slet ikke virker. Og så synes vi også at siden på en eller anden måde vil for meget - \"Too busy\", som de siger på den anden side af Atlanten. Opsætningen synes vi er meget fin.
Avatar billede pixels123 Nybegynder
02. september 2001 - 18:23 #4
synes ikk at have fået nok kritik/ros.. lukker spm