Avatar billede hmunk Nybegynder
31. august 2001 - 19:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

musens styring

jeg har normalt ingen problemer med min mus, men i spillet cycling manager har jeg pludselig kun en svag kontroæ over den.  den flytter godt nok i den retning som jeg gerne vil men det går meget langsomt og virker ikke rigtigt. lige så snart jeg går ud af spillet er der ingen problemer.  jeg kan ikke finde nogen steder i spillet hvor jeg kan justere musen..

mvh

hmunk
Avatar billede bbs Nybegynder
31. august 2001 - 22:28 #1
Kan du så ikke bare sætte Mouse-Sentivity rigtig højt op før du begynder at spille et spil?

Start-> Instillinger -> Kontrolpanel -> Mus.
Avatar billede hmunk Nybegynder
01. september 2001 - 08:11 #2
der sker ikke noget.
Avatar billede bbs Nybegynder
01. september 2001 - 10:48 #3
Gider ikke hjælpe dig når du selv svarer på dine spørgsmål ..
Så trækker du sikkert pointsne tilbage når jeg har givet et rigtigt svar.
Avatar billede hmunk Nybegynder
01. september 2001 - 22:21 #4
kan du hjælpe mig skal du nok få dine point.
Avatar billede bbs Nybegynder
01. september 2001 - 22:59 #5
Nej, for du tager dem tilbage igen, det er jeg sikker på.
Avatar billede bbs Nybegynder
02. september 2001 - 16:01 #6
Takker for points :)