Avatar billede mbh Praktikant
18. januar 2025 - 10:56 Der er 2 kommentarer

Scaning af dokument via HP Smart og deling til mailsystemet går i stå

Hej, når jeg scanner et dokument i vores HP-printer, trykker jeg på "Del" i Smart-Appen, men der sker ikke noget. Printeren er koblet på et G5-netværk. Har mistanke om, at kommunikationen med den gratis version af Outlook 365 svigter. Jeg kan godt gemme scanningen som en fil. Har problemet evt. noget at gøre med, hvor mange mails, der ligger i Outlook?  Vh. Morten
Avatar billede komsam Mester
18. januar 2025 - 19:33 #1
Hej har også haft en del opgaver med Outlook New (365) eller hvad de snart har besluttet sig for hvad det skal hedde. Men har forsøgt at køre scanning, men det ville den ikke nu fandt jeg så ud af at mit WIFI ikke var tilsluttet, det er det nu og alt kører , scanning hvor jeg kan GEM og DEL. Håber det hjælper ellers håber jeg for dig der kommer en som er mere inde i det.
Avatar billede mbh Praktikant
20. januar 2025 - 17:41 #2
Tak for dit forslag, at printeren skal være koblet til WIFI. Jeg kan godt printe e-mails ud, men funktionen "DEL" i HP-Smart appen "fryser", når jeg har scannet et dokument, så det må være noget andet der er galt. Jeg har reinstalleret Smart-appen uden det har hjulpet. Er der andre som har et forslag? Vh. Morten
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester