Avatar billede Mogens Juniormester
Oprettet i går kl. 16:32 Der er 1 kommentar

Læse/skrive til USB-port

Hej.

Er der en ActiveX elign. i Access, der muliggør kommunikation med en USB-port (Com-port)?

Jeg har et måleinstrument, som jeg gerne vil læse fra og skrive til.
Hvis det skal også skal være "online", skal der vel bruges en Loop af en art?
Avatar billede Gustav Ekspert
Skrevet i går kl. 17:36 #1
Det er nok snarere måleinstrumentets USB-driver, du skal kommunikere med, da det formentlig optræder som en "device" af en slags, når det sluttes til maskinen.

Leverandøren har sikkert nogle forslag til, hvordan man kommunikerer med instrumentet.