Avatar billede Trina Novice
09. oktober 2024 - 13:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg en amerikansk film fra 90'erne jeg ikke kan huske titlen på?

Hej,
jeg leder efter en amerikansk film fra 90'erne. Jeg husker ikke titlen, ej heller skuespillernes navne, desværre.
Det er en film om homoseksuelle mænd der lever i New York. Den ældre mand er dragqueen og den yngre er vist advokat, han ender med at blive slået ihjel.
En fantastisk film, det ærgre mig helt vildt at jeg ikke kan huske hvad de hedder. Jeg kan se den ældre mand for mig, men kan heller ikke finde ham på de sider over mandlige skuespillere. Hvad gør jeg?
Hilsen Trina
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. oktober 2024 - 14:03 #1
Jeg har søgt lidt på nettet, og har fundet et udvalg af flere drag queens film:

https://www.imdb.com/list/ls057512964/

Håber der er gevinst.
Avatar billede Trina Novice
09. oktober 2024 - 14:24 #2
mange tak:) jeg kigger om den skulle dukke op der
Avatar billede Trina Novice
09. oktober 2024 - 14:29 #3
jaaaaaaa, fantastisk, det var den, og hedder nattens dronning, 1000 Tak
Hilsen Trina
Avatar billede madklub Guru
09. oktober 2024 - 14:49 #4
"Jeffrey" fra 1995 ?
Avatar billede Trina Novice
09. oktober 2024 - 16:27 #5
Tak for svar, men nej, det var "Nattens dronning" eller "Torch Song Trilogy" på engelsk:)
Avatar billede valby Ekspert
09. oktober 2024 - 18:08 #6
Så er det vel #1 som skal have den grønne løsning ?