Avatar billede Thor Praktikant
Oprettet i går kl. 21:29 Der er 1 kommentar

Tastatur stopper med at virke et par sekunder, for så at virke igen

Hej
Jeg har en bærbar computer.
Lige pludselig stopper tasterne med at fungere. Så går der 3-5 sekunder, hvor de så virker igen. Lidt tid efter kommer det sammen problem igen.
Nogen der har oplevet noget ligende ? Jeg er i vildrede.

Lige nu når jeg skriver sker dert ikke, så længe jeg ikke holder pause med at skrive. Hvis jeg ikke rører tasterne i ca. 5 sekunder, så kommer problemet igen.

Hvad kan det være?
Hjælp

På forhånd Tak!
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i går kl. 22:08 #1
Hej Thor og velkommen til.
Hvilket system kører bærbar og hvilken bærbar er det?
Hvis Windows har du tjekket om der er en driver du kan installere til dit tastatur?
Har du forsøgt at ændre på strømstyring så pc kan yde mere?