Avatar billede johnnylassen Seniormester
Oprettet i dag kl. 11:34 Der er 4 kommentarer

Nvidia Shield tv pro 2024

Har en Nvidia Shield tv pro 2024. Installerede en app efter anvisning fra yt. Den meldte så fejl under inst. Jeg har siden kun haft sort skærm. Der er INGEN reset knap. Ingen tænd sluk på selve boksen. Kan simpelthen ikke få andet end sort skærm. Hvordan får jeg liv igen?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
Skrevet i dag kl. 12:01 #1
Prøv at læse, om ikke vejledningen her kan hjælpe dig igennem: https://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4052/
Avatar billede johnnylassen Seniormester
Skrevet i dag kl. 12:08 #2
Ja, har set den. Men det er tilsyneladende en anden model?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
Skrevet i dag kl. 12:27 #3
Hmm OK - det ser ikke ud til at der findes instrukser til nogen 2024 model....

Og der er slet ikke noget der ligner en knap eller et hul man kan få en papirclips ind i?

Så skal du nok tage fat på deres support for at få hjælp...
Avatar billede johnnylassen Seniormester
Skrevet i dag kl. 12:40 #4
Nej ingen hul. Har set nogen holde en finger over logoet. Skulle være en knap (kappasativ)? Men det hjælper ikke.