Avatar billede BornThisAj Novice
Oprettet i dag kl. 17:00 Der er 5 kommentarer

Produktnøgle ikke aktiv?

Min svigerinde har købt en "gamer" computer brugt og vi skulle derfor havde den nulstille. Den fejlede flere gange og ende med lige at kigge på aktiveringen for windows.

Udgaven: windows 10 pro
Aktivering: aktivering windows aktiveres ved hjælp af din organisations aktiveringstjeneste

Det er står under "aktivering" bekymre mig. Er det fordi at det tidligere har været en firma pc Og derfor ikke kan nulstille fordi den er stadig er conectet til dem eller er der bare udløbet licens?
Avatar billede Poko1 Ekspert
Skrevet i dag kl. 17:29 #1
Hvorfra prøver du at nullstille? Prøv at gå til indstillinger: Vælg Fanen Genoprettelse.Avanceret start! Du skal vælge har ingen nøgle hvis den går igang.
Den finder automatisk nøglen hvis det lykkedes men du skal vælge ikke at gemme indstillingerne!
Avatar billede Poko1 Ekspert
Skrevet i dag kl. 17:32 #2
Vælg Fanen System og under Genoprettelse.nulstil Avanceret start!
Avatar billede BornThisAj Novice
Skrevet i dag kl. 17:48 #3
Jeg nulstille den da personen de har købt den af ikke her nulstille den så de vil gerne havde den så clean som muligt inden de tager den i brug.

Har lige forsøgt med avanceret start.
Den stoppet i processen: der er opstået et problem med at nulstille pc'en. Der er ikke foretaget nogen ændringer.
Avatar billede claes57 Ekspert
Skrevet i dag kl. 18:07 #4
Jeg ville gå på nettet og finde en win11 nøgle, og så lave en ren installation via m$ hjemmesiden.
Avatar billede Poko1 Ekspert
Skrevet for 55 minutter siden #5
Fortæl lige hvilken Computer det drejer sig om? Så vi ved om den kan køre Windows 11?
HER kan du downloade en ISO FIL Hvormed du kan oprette et USB Medie!
Til Windows 10
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
Og HER kan du downloade en ISO FIL Hvormed du kan oprette et USB Medie!
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows11