Avatar billede Marianne Tidemann Juniormester
Oprettet i dag kl. 19:19 Der er 3 kommentarer

Grafikproblemer og fejl i logbog

2 problemer med pc, håber på lidt hjælp.

ASUS PN53-BBR575HD - Ryzen™ 5 7535H - Wifi 6E - D
Harddisk: PNY CS900 2.5" 1000 GB Serial ATA III 3D TLC
Ram: Crucial Classic SODIMM DDR5-4800 - 16GB - CL40 - S

1.
Jeg fik nyt bundkort i, som er skiftet på garanti pga. sorte striber på skærmen, pc´en var kun 3 md. gammel.
Efterfølgende problemer med sort skærm udfald, det kunne klares med at ryste med musen. Jeg har opdateret til Radeon-driver og det hjalp.
Men, nu får jeg lyserøde striber i stedet for. Jeg aner snart ikke hvad jeg skal gøre.

2.
Jeg har mange fejl i logbogen, noget med: svchost (14664,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Error -1023 (0xfffffc01) occurred while opening logfile C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.

Er det noget jeg kan fikse, da de irriterer mig og jeg undrer mig over så mange fejl på en ny pc.
Avatar billede Marianne Tidemann Juniormester
Skrevet i dag kl. 19:21 #1
Avatar billede ErikHg Ekspert
Skrevet i dag kl. 20:55 #2
Jeg ville smide den i hovedet på forhandleren. Jeg ved ikke hvor den er købt, men har min anelser. Der er to store forhandlere - fælles for disse er at det kun drejer sig om kvantitet og ikke kvalitet!
Avatar billede Marianne Tidemann Juniormester
Skrevet for 23 minutter siden #3
Den har lige været sendt afsted, 2 gange. Første gang sagde de at den ikke fejlede noget, 2. gang fik jeg nyt bundkort i.
Jeg har selv sammensat den, da mini pc´en kommer uden harddisk og ram.