Avatar billede TheLibrarian Mester
Oprettet i dag kl. 14:43 Der er 3 kommentarer

Hvis ikke på liste, tilføj værdier til liste

Jeg har en liste over hændelsestyper, som hver måned skal opdateres så den giver en totaloversigt over alle de hændelsestyper der har været i løbet af året.
En hændelsestype har et unikt ID nummer.
Dvs. jeg har en totalliste for et helt år, og en liste for fx. juli.

Jeg er lidt på bar bund ift. hvordan jeg kan opdatere årslisten, så alle hændelser på månedslisten, der ikke er på listen allerede, bliver føjet til årslisten - vel at mærke uden at fjerne værdier på årslisten.

Kan nogen pege mig i en retning?
Avatar billede ebea Ekspert
Skrevet i dag kl. 15:11 #1
Hvis du uploader et eks. på hvordan dit/dine ark er opstillet, så ville det gøre det meget nemmere at give et bud på en løsning.
Avatar billede TheLibrarian Mester
Skrevet i dag kl. 15:20 #2
Jeg kan ikke se at der er en upload funktion?  Faktiske data er en hel del mere komplekst, så det kan godt blive lidt tricky :-)
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
Skrevet i dag kl. 15:39 #3
brug evt. dropbox og lig linket ind her