Avatar billede mo- Juniormester
Oprettet i dag kl. 13:41 Der er 12 kommentarer

Denne app kan ikke køre på din pc

Ovenstående besked får jeg, når jeg vil åbne Word og Word dokumenter.

Problemet er opstået i dag efter Windows Update.

Faktisk kan jeg slet ikke finde word.exe - kun genvejene.

Det var Office 2010 pakken, men den fungerede perfekt ... indtil Windows opdaterede.

Hvad kan jeg gøre for at få word igen?
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i dag kl. 14:13 #1
Hvis du har installations medie til Office så kan man reparere installation.
Med cd i pc kan du gå i kontrolpanelet og vælge programmer og funktioner. Nå denne er åben marker Office. Oppe i toppen kan du der vælge reparer.
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i dag kl. 14:15 #2
Hvilken Windows version kører du?
Windows 7, 8 , 10 eller 11?
Avatar billede mo- Juniormester
Skrevet i dag kl. 14:19 #3
Jeg kører Windows 11

Der er ingen dvd drev i min pc.
Avatar billede mo- Juniormester
Skrevet i dag kl. 14:53 #5
Tak :-)  Men jeg købte Microsoft Office 2010 online hos Microsoft i 2013.
Jeg har siddet og ledt efter produktnøglen, men kan ikke finde det :-(
Avatar billede mo- Juniormester
Skrevet i dag kl. 14:58 #6
Søg, og du skal finde.  Jeg fandt produktnøglen, så nu prøver jeg at downloade på ny.
Avatar billede mo- Juniormester
Skrevet i dag kl. 15:13 #7
Det var ikke så godt, for det eneste program, der ikke blev downloadet, var Word.
Publisher, Acces, Power point osv. ser ud til at være nye nu.

Jeg fandt også DVD'en Office til Hjemmet og Studiet 2010, så nu vil jeg bestille et eksternt dvd-drev, som du har foreslået, ErikHg.

Når der står DVD-brænder - kan jeg så stadig bruge det til at installere Office 2010?
Avatar billede ErikHg Ekspert
Skrevet for 41 minutter siden #8
Som du kan se på linksene, er drevene ganske overkommelig i pris.

Spørgsmålet er om ikke du skulle overveje at skifte Office 2010, ud til en nyere version.

https://support.microsoft.com/da-dk/office/oph%C3%B8r-af-support-til-office-2010-3a3e45de-51ac-4944-b2ba-c2e415432789

https://www.productkeys.dk/produkt/microsoft-office-home-business-2019-pc/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwq_G1BhCSARIsACc7Nxquka7v0mqC4NNWEaDAnbzofE-sMKLPLV0prrPcB5CxMgud8qXOQeMaAj_WEALw_wcB

BEMÆRK. Jeg har ingen økonomiske interesser i at du evt. vælger at købe Office. Det er kun et råd.

I øvrigt kan Libre Office downloades kvit og frit.

https://www.productkeys.dk/produkt/microsoft-office-home-business-2019-pc/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwq_G1BhCSARIsACc7Nxquka7
v0mqC4NNWEaDAnbzofE-sMKLPLV0prrPcB5CxMgud8qXOQeMaAj_WEALw_wcB

https://da.libreoffice.org/
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet for 29 minutter siden #9
Er det her ikke en bedre løsning?
https://www.productkeys.dk/produkt/microsoft-office-2021-professional-plus-pc/
Mener at have læst at Office 2019 versionen snart udløber på opdateringer.
Avatar billede mo- Juniormester
Skrevet for 26 minutter siden #10
Microsoft Office Home & Business 2019 (PC) lyder næsten for godt til at være sandt.

Jeg vil gemme linket.

Nu har jeg bestilt denne:
https://www.av-cables.dk/ekstern-dvd-drev/sandberg-ekstern-dvd-braender.html

Så prøver jeg at installere Office 2010, når jeg modtager den.

Jeg er helt lost uden Word, da jeg bruger programmet dagligt og har 10.000 vis af Word dokumenter.

Jeg siger foreløbig mange tak - og vender tilbage :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet for 25 minutter siden #11
Jeg har brugt Libre Office siden 2020 da opdateringer til Office 2010 udløb.
Har ikke haft behov for andet. https://da.libreoffice.org/
Libre Office kan indstilles til at gemme i Microsoft formater som det foretrukne i indstillinger.
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet for 23 minutter siden #12
#10 Nå der kom jeg for sent med mit tip.i #9 ser jeg.