Avatar billede wanthai Novice
Oprettet i dag kl. 13:24 Der er 2 kommentarer

Opgradering til Win11

Jeg har fået denne guide, er den gangbar?
Kom rundt om begrænsningerne ved opgradering fra windows 10 til windows 11

Sådan gør du trin for trin:

1.    Ændre registreringsdatabasen: Åbn Registreringseditoren (Regedit.exe) og navigér til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\Setup\MoSetup. Opret en ny DWORD-værdi med navnet "AllowUpgradesWithUnsupportedTPMOrCPU" og sæt dens værdi til 1.

2.    Download Windows 11 ISO: Besøg Microsofts officielle Windows 11 downloadside og hent ISO-filen til x64-enheder. Denne fil vil fungere som installationsmediet.

3.    Mount ISO-filen: Når downloadet er færdigt, skal du åbne ISO-filen i Stifinder, hvor den vil blive monteret som et virtuelt drev.

4.    Kør Windows Setup: Find Setup.exe-filen i den monterede ISO og dobbeltklik for at starte opgraderingen. Du vil muligvis blive advaret om kompatibilitetsproblemer, men ignorer dette, og fortsæt med installationen.

Jeg vil gerne have jeres ekspert vurdering før jeg bruger denne metode :-)
På forhånd tak
Tage
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i dag kl. 14:16 #1
Ikke testet herfra.
Har for et stykke tid siden set denne  video https://www.youtube.com/watch?v=BJUxEHnF2ho&t=8s
Om tippet her stadig virker ved jeg ikke.
Jeg har også set på en video at indholdet af appraiseres.dll skulle slettes for ikke at installation ville stoppe.
Avatar billede puren Ekspert
Skrevet for 9 minutter siden #2
Hvorfor vil du opgrader ikke bare lave en frisk install fra bunden?