Avatar billede ErikHg Ekspert
Oprettet i dag kl. 21:17 Der er 2 kommentarer

Små afbrydelser i lyden fra YouSee musik

Jeg har YouSee som udbyder. Jeg har et problem, vedr. afbrydelser i lyden (fra YouSee musik) men kun på min bærbare, der kører trådløst. Min stationære er tilsluttet via. kabel, og der er overhovedet ingen problemer. Modemmet er placeret i cirka to meters højde.
Den bærbare binfinder sig i et andet rum, så det kunne jeg evt. skyldes at signalet kunne blive svagt, så jeg prøvede at placere den i samme rum som modemmet, men også her er der afbrydelser.
Nu har jeg tilsluttet den bærbare modemmet via kabel, og der er ingen afbrydelser. Wifi forbindelsen er 5 GHz.
Jeg kunne forstå, hvis der var problemer når den bærebare, stod i et andet rum, men når problemet også optræder i samme rum virker det sært.
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet for 18 minutter siden #1
Driver til wifi er opdateret?
Hvis du ser på din cpu ydelse er der så forskel når du bruger kabel og wifi når du afspiller?
Avatar billede kurtba Ekspert
Skrevet for 11 minutter siden #2
Prøv med 2,4 ghz i stedet for. 5 ghz er hurtig, men ikke altid bedst og mest stabil, da det har væsentlig dårligere rækkevidde.
Selv om jeg umiddelbart selv har god 5 ghz forbindelse, bruger jeg mest 2,4 ghz, da det virker mere stabilt.