Avatar billede Malou Juniormester
Oprettet i dag kl. 13:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med en Hvis kodning

Hej,
Jeg har en udfordring med en hvis formular, som jeg simpelthen ikke kan greje.

Det drejer sig om at jeg skal lave en formular, hvor hvis D22 er 0, så er resultatet 0, er D22 over 0, så er resultatet lig med B22.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave en sådan formular.
Avatar billede Malou Juniormester
Skrevet i dag kl. 13:48 #1
Pt er jeg nået til
=HVIS(D22>0;B22)
Men hvis D22 er 0, så står der Falsk i cellen
Avatar billede jens48 Ekspert
Skrevet i dag kl. 13:49 #2
HVIS(D22>0;B22;)
Avatar billede Malou Juniormester
Skrevet i dag kl. 13:59 #3
Så tæt på og alligevel så langt fra - jeg ville aldrig være kommet frem til det sidste semikolon på egen hånd.

Tak.