Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
Oprettet i går kl. 21:49 Der er 7 kommentarer

En app vækker mig om morgenen og giver en vejrudsigt - hvordan stoppe det?

Jeg har åbenbart kommet til at sætte en eller anden app i gang med at vække mig midt om natten kl 6 (jeg er pensionist).
Hvordan hulen slår jeg den fra?
På forhånd tak
Philip
Avatar billede Poko1 Ekspert
Skrevet i går kl. 22:19 #1
Hvad er navnet på APP èn? Der er jo mange muligheder for downloads af sådanne! Gadgets F,eks. Prøv at åbne kontrollpanelet og vælg Programmer og funktioner og se om den er iblandt? Altså hvis det drejer sig om Windows APP?
Der findes flere muligheder men det kræver jo yderligere oplysninger?
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i går kl. 22:29 #2
Tror der er tale om en Android telefon.
Avatar billede puren Ekspert
Skrevet i går kl. 22:31 #3
1. afinstaller den app
2. under indstillinger på din mobil kan du jo i tilladelser fra vægle at den app ikke må give notifikationer (hvordan det gøres er alt efter hvilken mobil du har)
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i går kl. 22:32 #4
Prøv at kigge på ikoner i toppen af skærmen. Træk ned i toppen og se om der er et der der kan være dit vækkeur. Hvis ikke skal du gå app listen igennem og gennemtvinge stop af app.
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i går kl. 22:33 #5
Har du forsøgt en genstart af telefon?
Avatar billede Poko1 Ekspert
Skrevet i går kl. 22:44 #6
Så kun at det var under Software Sorry!
Avatar billede valby Ekspert
Skrevet i går kl. 22:45 #7
Jeg er selvfølgelig enig med de andre indlæg. Men lykkes det ikke, så gør som jeg,
Sluk telefonen om natten, der er sgu ingen der ringer til dig klokken 6 om morgenen.
og så sparer du på batteriet. 😁