Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
Oprettet i dag kl. 11:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 10 : Ikke kopiere tekst med Firefox. Men gerne med Opera.

Det er lidt "sjovt" :
Med Firefox kan jeg ikke kopiere noget tekst fra Wikipedia -
eller andre tekster - andre steder.
Firefox Kopiér øvest i menuen, med musen.
*
Opera kan godt kopiere tekster med musen. : 3 punkt på menuen, med musen.
*
Det har stået på længe.
*
Men jeg synes ikke der var sådan, engang,
*
Windows 10.
*
Men : Kan man få Firefox til at kopiere tekster - med det samme - i Windows 10
*
På Windows 11 kan man godt  kopiere med Firefox (Anden PC).
*
Men jeg bruger en del windows 10 til at forskellige, skriftlige ting.
*
Venlig Hilsen Jørn
*
Avatar billede Lefty Juniormester
Skrevet i dag kl. 11:51 #1
Jeg bruger en udvidelse til Firefox: Absolute Enable Right Click & Copy.
Kan hentes her: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/absolute-enable-right-click/
Med denne udvidelse kan du stort set kopiere tekst fra alle hjemmesider.
Hilsen
Lefty
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
Skrevet i dag kl. 12:18 #2
Mange tak, Lefty : Nu virker det jo !