Avatar billede Kim Ursin Novice
19. juli 2024 - 17:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nokia C32 skifter konstant til notifikationsskærm

Jeg har købt en Nokia C32, men den skifter KONSTANT til "notifikationsskærmen", hvor den skriver "ingen notifikationer". Det er den skærm, der kommer frem når man sviper ned og der står "internet", "forstyr ikke" etc.

Jeg må gentagende gange afbryde fx en sms for at svipe skærmen væk og det kan den gøre adskillige gange bare mens man skriver sms, læser på læser, E-reolen eller noget helt andet. Der synes ikke at være et mønster, men det er da til at bliver så vred over. Manualen har umiddelbart ingen svar og EL Gigantens eksperts svar var et "nå".
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. juli 2024 - 20:00 #1
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men det undrer mig overhovedet ikke at Elgigantens "ekspert" bare svarer "nå". Det er kun hvad man kan vente derfra.
Avatar billede kurtba Ekspert
19. juli 2024 - 21:46 #2
Prøv at nulstille den og prøv forfra. Måske løser det problemet.
Ellers går du tilbage til Elgiganten  og siger "nå", hvad har I tænkt jer at gøre ved det. Få den til at virke normalt eller give dig en anden.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2024 - 07:31 #3
Har ikke sådan en telefon så måske et vildskud. Er det funktion der hedder "always on display" der driller dig??
https://youtu.be/1DIt2o-j2Zg
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2024 - 07:34 #4
Eller kan problemet være det samme som på video her??
https://www.youtube.com/watch?v=JWnveiXt5to
Avatar billede Kim Ursin Novice
20. juli 2024 - 08:32 #5
Det var løsningen, jeg var ved at blive sindssyg af det. (Chokerende at El-gigantens supporter ikke ved dette).
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2024 - 08:40 #6
Lyder godt Kim. Fandt link indenfor 3 minutter.
God weekend :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. juli 2024 - 13:16 #7
#5 - Det chokerer ikke mig at Elgigantens såkaldte" supportere" ikke ved noget. Det er ikke andet end "konfirmander", der er kun er ansat for at give underne en falsk tryghed, da titlen "supporter" jo umiddelbart lyder fint, men de aner i realiteten ikke hvad de sidder med. Kompetent personale er ukendt.