Avatar billede LHans Novice
Oprettet i dag kl. 13:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man sælge et ApS

Hej jeg har en ApS der er specialiceret i RPA løsninger til private virksomheder.

Kan man sælge sådan en? Jeg er ikke interesseret i at slå den op på en åben platform, eller på SoMe sider.

På forhånd tak LHansen.
Avatar billede arne_v Ekspert
Skrevet i dag kl. 14:10 #1
Kan man sælge et ApS? Ja - du kan sælge alle anparter i et ApS.

Vil der være interesse for dit firma? Vil kræve mange flere oplysninger og noget branchekundskab at svare på.

Hvor kan du sætte dit firma diskret til salg? Hvis de skal ses af folk som du ikke kender så skal det jo være lidt offentligt. Det mest diskrete må være at du fortæller det til relevante personer du kender og beder dem sprede de videre til relevant personer de kender. Hvis kravet er at det bare skal være mere diskret end Facebook, så overvej om der er nogle enten forretningsmæssige eller tekniske forum i branchen, hvor relevante personer læser, men som hr og fru Jensen ikke engang ved eksisterer.
Avatar billede Carpathia Novice
Skrevet i dag kl. 14:13 #2
Avatar billede LHans Novice
Skrevet i dag kl. 14:20 #3
@arne_v jeg tænker at det har 2 udfordringer
1) relevante personer er enten konkurrenter eller tæt på, og vi vil helst undgå at det bliver kent hos kunder eller konkurrenter, der ikke skal byde.
2) det bliver uhåndterligt for os, selv at stå med det.

@Carpathia
Jeg har godt læst den, men det minder for meget om Saxis måde at gøre det på.
Avatar billede Carpathia Novice
Skrevet i dag kl. 14:24 #4
Jeg googlede Salg af virksomhed og fandt dem her:
https://strabiconsult.com/salg-af-virksomhed/

og denne

https://strabiconsult.com/salg-af-virksomhed/salg-af-aps/

Måske er det meget godt at du vælge nogen til at håndter det for dig:-)