Avatar billede Jeandefrance Praktikant
27. juni 2024 - 17:10 Der er 2 kommentarer

Farver er forkerte

Jeg ville egentlig bare lige sætte mere lys og kontrast på min skærm, Dell P2721Q, Mac Mini og Sonoma, og så går det hele grassat. Nye uvelkomne farver er dukket frem, heriblandt en så lyseblå tekstfarve, at det simpelt hen er umuligt at læse.
Jeg har så bøvlet en god time med at få det hele tilbage igen, men spørgsmålet for mig er: Er det Apples indstillinger, Firefox` do. eller noget helt tredje, jeg skal ændre?
Avatar billede INK Ekspert
27. juni 2024 - 17:36 #1
Du må lige fortælle hvilken årgang MacMini. Kører du MacOS med OCLP?

Men gå i Mac indstillinger, vælg skærm og prøv at ændre farveprofil.

Findes der evt. en skærmdriver til den nævnte skærm? Gå på Dell's hjemmeside og se om der evt findes en MacOS skærmdriver.
Avatar billede INK Ekspert
27. juni 2024 - 17:38 #2
Kan se der findes en firmware opdateringspakke til din skærm. Skal måske installeres for at den virker på en Mac?
https://www.dell.com/support/home/da-dk/product-support/product/dell-p2721q-monitor/drivers