Avatar billede Btimmer Seniormester
24. juni 2024 - 21:10 Der er 2 kommentarer

Marketplace

Er i Sverige med min danske Samsung mobil. Har sat en annonce på Marketplace selvfølgelig med en radius ud fra det sted jeg er. Har tidligere gjort det uden problem.
Men nu modtager jeg ingen beskeder fra købere (Messenger) ?
Jeg har prøvet at sende besked på annoncen med min kones iPad, men jeg modtager ikke beskeden. Kan nogen give en forklaring?
Avatar billede Btimmer Seniormester
25. juni 2024 - 12:51 #1
Jeg er medlem af flere grupper i Sverige hvor jeg mange gange har sat ting til salg. Altid uden problem.
Men nu kan køber ikke sende en besked til sælger selvom annoncen er aktiv.
Messenger beskeder med venner virker perfekt.
Avatar billede Btimmer Seniormester
25. juni 2024 - 17:09 #2
Jeg oprettede (også i Sverige) samme annoncer på min kones Samsung mobiltelefon. Her virker alt perfekt, så det må være noget med en indstilling på min mobil ...